Οροι και Προϋποθέσεις

Αποκλειστική γραμμή εξυπηρέτησης για τον ιστότοπο: +44 (0)333 3212222

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ SUPERDRY?

Είμαστε η εταιρεία Supergroup Internet Limited. Διαχειριζόμαστε τον ιστότοπο στο Superdry.com (ο "Δικτυακός Τόπος") και όταν αγοράζετε ένα προϊόν από τον Δικτυακό Τόπο ("Προϊόν"), το αγοράζετε από εμάς.

Είμαστε μια εταιρεία καταχωρημένη στα μητρώα της Αγγλίας και της Ουαλίας με αριθμό εταιρικού μητρώου 07139044. Η έδρα μας είναι στη διεύθυνση Unit 60, The Runnings, Cheltenham, Gloucestershire GL51 9NW. Ο Αριθμός Φορολογικού Μητρώου μας (ΑΦΜ) είναι GB974823775.

Αν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας, δείτε τη σελίδα μας Επικοινωνήστε μαζί μας για μια λίστα με τους διαφορετικούς τρόπους με τους οποίους μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ

Έχουμε Όρους και Προϋποθέσεις ("Ο&Π") για διάφορους λόγους:

  • περιέχουν τους κανόνες που ισχύουν για την εκ μέρους σας χρήση του Δικτυακού Τόπου, συμπεριλαμβανομένου του υλικού που μπορείτε να μεταφορτώσετε στο ιστολόγιο και στις κριτικές,
  • καθορίζουν όλους τους κανόνες που ισχύουν για την αγορά ενός Προϊόντος από εσάς, και
  • περιέχουν πληροφορίες για τις οποίες πρέπει να σας ενημερώσουμε βάσει της νομοθεσίας για τους καταναλωτές στην Ελλάδα, για παράδειγμα τα δικαιώματά σας βάσει των Κανονισμών της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ενημέρωση Καταναλωτών, Ακύρωση και Άλλα Δικαιώματα) του 2013 (“Κανονισμοί για τα δικαιώματα των καταναλωτών”).

Εάν χρησιμοποιείτε τον Δικτυακό Τόπο, αγοράζετε ένα Προϊόν ή μεταφορτώνετε οποιοδήποτε υλικό στον Δικτυακό Τόπο μας, μας επιβεβαιώνετε ότι συμφωνείτε με τους εκάστοτε τρέχοντες Ο&Π. Είναι νομικά δεσμευτικοί και για τα δύο μέρη.

Διαβάστε τους και κάντε κλικ εδώ για να τους εκτυπώσετε ή να τους αποθηκεύσετε αν θέλετε. Οι Ο&Π ενημερώθηκαν για τελευταία φορά τον Ιούνιο του 2018. Επικοινωνήστε μαζί μας σε περίπτωση που έχετε οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με αυτούς.

Οι Ο&Π συμβαδίζουν με ορισμένα άλλα έγγραφα που περιέχουν άλλες σημαντικές πληροφορίες:

  • την Πολιτική μας περί Ιδιωτικού Απορρήτου, όπου σας λέμε ποιες πληροφορίες συλλέγουμε σχετικά με εσάς και πώς τις χρησιμοποιούμε και τις δημοσιοποιούμε ("Πολιτική περί Ιδιωτικού Απορρήτου"),
  • την Πολιτική Παράδοσης, όπου σας ενημερώνουμε για τις επιλογές παράδοσης ενός Προϊόντος και τυχόν περιορισμούς σχετικά με το πού μπορούμε να παραδώσουμε ή για επιπλέον χρεώσεις ("Πολιτική Παράδοσης"), και
  • την Πολιτική Επιστροφών, όπου σας λέμε πώς να επιστρέψετε ένα Προϊόν σε ορισμένες περιπτώσεις, μεταξύ άλλων επειδή αλλάξατε γνώμη σύμφωνα με τους Κανονισμούς Συμβάσεων Καταναλωτή ("Πολιτική Επιστροφών").

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ: ΤΡΟΠΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ

Όταν σας πουλάμε ένα Προϊόν, όπως σε όλες οι αγορές, υπάρχει ένα συμβόλαιο για αυτή την πώληση. Αυτή η ενότητα των Ο&Π εξηγεί πώς λειτουργεί αυτό.

Η παραγγελία σας μέσω του Δικτυακού Τόπου για ένα Προϊόν είναι μια προσφορά για την αγορά αυτού του Προϊόντος από εμάς. Όταν λάβουμε την παραγγελία σας, θα σας στείλουμε ένα email επιβεβαίωσης παραγγελίας στο οποίο θα καταχωρείται κάθε Προϊόν που έχετε ζητήσει να αγοράσετε και μια εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης.

Αυτό το email επιβεβαίωσης παραγγελίας είναι αποδοχή της προσφοράς σας από εμάς. Σε αυτό το σημείο θα γίνει μια σύμβαση μεταξύ μας για να αγοράσετε εσείς, και να πωλήσουμε εμείς, το Προϊόν που ζητήσατε να αγοράσετε.

Θα γνωρίζετε όταν έχουμε αποστείλει ένα Προϊόν, επειδή θα σας στείλουμε ένα email ενημερώνοντάς σας.

ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΜΗ

Η τιμή οποιωνδήποτε Προϊόντων θα αναγράφεται στον Δικτυακό Τόπο μας κατά καιρούς, εκτός από περιπτώσεις προφανούς σφάλματος. Οι τιμές αυτές περιλαμβάνουν ΦΠΑ, αλλά δεν περιλαμβάνουν τα έξοδα παράδοσης, τα οποία θα προστίθενται στο συνολικό οφειλόμενο ποσό. Δείτε την Πολιτική Παράδοσης για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτό.

Ο Δικτυακός Τόπος μας περιέχει έναν μεγάλο αριθμό Προϊόντων και είναι πάντα πιθανό, παρά τις καλύτερες προσπάθειές μας, ορισμένα από τα Προϊόντα που αναφέρονται στον Δικτυακό Τόπο μας να μην τιμολογούνται σωστά. Συνήθως θα επαληθεύουμε τις τιμές στο πλαίσιο της διαδικασίας αποστολής, έτσι ώστε, όταν η σωστή τιμή ενός Προϊόντος είναι μικρότερη από τη δηλωμένη τιμή από μας, να χρεώνουμε το χαμηλότερο ποσό κατά την αποστολή του Προϊόντος σε εσάς. Αν η σωστή τιμή ενός Προϊόντος είναι υψηλότερη από την τιμή που αναγράφεται στον Δικτυακό Τόπο μας, μπορούμε είτε να επικοινωνήσουμε μαζί σας και να σας ρωτήσουμε αν θέλετε να προχωρήσετε με την παραγγελία στη σωστή τιμή, είτε να επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας πούμε ότι ακυρώσαμε την παραγγελία σας (και στη συνέχεια θα χρειαστεί να κάνετε μια νέα παραγγελία αν εξακολουθείτε να θέλετε να αγοράσετε το Προϊόν).

Αποδεχόμαστε την πληρωμή μέσω των μεθόδων πληρωμής που εμφανίζονται εδώ.

Τοποθετώντας μια παραγγελία στον Δικτυακό Τόπο, επιβεβαιώνετε ότι τα στοιχεία πληρωμής που παρέχονται από εσάς είναι έγκυρα και ότι, όταν η παραγγελία σας γίνει δεκτή και υποβληθεί σε επεξεργασία από εμάς, η πληρωμή θα πραγματοποιηθεί στο ακέραιο.

ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Οι ημερομηνίες παράδοσης υπολογίζονται και δεν είναι εγγυημένες. Δεν ευθυνόμαστε (με σύμβαση, αμέλεια ή άλλο τρόπο) για οιαδήποτε απώλεια ή ζημία που προκύπτει από τη μη τήρηση των ημερομηνιών παράδοσης, όποια και αν είναι η αιτία. Με την επιφύλαξη της διαθεσιμότητας των αποθεμάτων, σκοπεύουμε να αποστέλλουμε ένα Προϊόν, που παραγγέλθηκε πριν τις 7.30 μ.μ., την ίδια εργάσιμη ημέρα.

Θα προσπαθούμε πάντα να εκπληρώνουμε τις παραγγελίες, αλλά η μόνη μας ευθύνη απέναντί σας, όταν ένα Προϊόν δεν είναι πλέον διαθέσιμο, ή, αν δεν είμαστε σε θέση να προμηθεύσουμε ένα συγκεκριμένο Προϊόν για οποιονδήποτε λόγο, είναι να βεβαιωθούμε ότι δεν σας χρεώνουμε για το Προϊόν.

Η συνήθης υπηρεσία παράδοσης στην Ελλάδα παρέχεται δωρεάν. Εάν επιλέξετε μια μέθοδο ταχείας παράδοσης, θα υπάρξει χρέωση παράδοσης.

Μπορεί επίσης να υπάρχουν κάποια μέρη που δεν μπορούμε να τα παραδώσουμε. Εάν θέλετε να γνωρίζετε περισσότερα σχετικά με τις επιλογές παράδοσης, τις τιμές και τους περιορισμούς, δείτε την Πολιτική Παράδοσης.

ΑΛΛΑΞΑ ΓΝΩΜΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ – ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΕΠΙΣΤΡΑΦΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ

Σύμφωνα με τους Κανονισμούς για τα Δικαιώματα των Καταναλωτών, έχετε στη διάθεσή σας έως 14 εργάσιμες ημέρες μετά από τη λήψη ορισμένων προϊόντων για να πείτε σε έναν έμπορο λιανικής πώλησης ότι αλλάξατε γνώμη και θέλετε να το στείλετε πίσω. Πράγματι, δεν πιστεύουμε ότι αυτό είναι αρκετό, γι' αυτό σας δίνουμε 28 ημέρες αφού λάβετε ένα Προϊόν

Οι Κανονισμοί για τα Δικαιώματα των Καταναλωτών ισχύουν μόνο για ορισμένες κατηγορίες προϊόντων. Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να στείλετε πίσω οποιοδήποτε από τα παρακάτω Προϊόντα:

  • Προϊόντα που έχουν εξατομικευτεί για εσάς, συμπεριλαμβανομένων των αντικειμένων που έχουν προσαρμοστεί ή τροποποιηθεί από εσάς
  • Προϊόντα που, από τη φύση τους, δεν μπορούν να αποσταλούν πίσω (π.χ. μαγιό και εσώρουχα)

Αν αλλάξετε γνώμη, πρέπει να μας επιστρέψετε το Προϊόν. Μέχρι να αποφασίσετε αν θα μας επιστρέψετε ένα Προϊόν, να θυμάστε ότι οι Κανονισμοί για τα Δικαιώματα των Καταναλωτών σάς υποχρεώνουν να το φροντίζετε καλά.

Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορείτε να δοκιμάσετε το Προϊόν ή να το ελέγξετε για να δείτε αν είναι το κατάλληλο για εσάς. Το μόνο που σας ζητούμε είναι να μεταχειρίζεστε τα Προϊόντα μας με την ίδια φροντίδα που θα το κάνατε στα καταστήματά μας. Γι' αυτό προσπαθήστε να κρατήσετε τις ετικέτες, μην πειράζετε με σφραγίδες ή τα αυτοκόλλητα υγιεινής και διατηρήστε την αρχική συσκευασία όσο πιο καλά μπορείτε.

Δεν θα είστε υπεύθυνοι για το κόστος επιστροφής του Προϊόντος σε εμάς εάν αλλάξετε γνώμη, εφόσον χρησιμοποιείτε τη συνιστώμενη υπηρεσία παράδοσης, λεπτομέρειες της οποίας παρέχονται στην Πολιτική Επιστροφών μας. Αν δεν λάβουμε το Προϊόν, ενδέχεται να κανονίσουμε τη παραλαβή του Προϊόντος από εσάς, με δική σας χρέωση. Εάν δεν στείλετε πίσω το Προϊόν ή δεν έχετε φροντίσει το Προϊόν και το λάβουμε πίσω κατεστραμμένο, θα μπορούσαμε να υποβάλουμε αγωγή εναντίον σας για την απώλεια/ζημιά.

Μπορείτε να βρείτε πλήρη στοιχεία σχετικά με τις επιστροφές στην Πολιτική Επιστροφώνμας.

Για να μας ενημερώσετε ότι αλλάξατε γνώμη και επιθυμείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, στείλτε μας ηλεκτρονικό μήνυμα στη διεύθυνση care@superdry.com. Παρακαλούμε κρατήστε ένα αντίγραφο του email ακύρωσης. Αφού μας στείλετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, παρακαλούμε να ακολουθήσετε τις οδηγίες της Πολιτικής Επιστροφών σχετικά με τον τρόπο επιστροφής του Προϊόντος σε εμάς.

Θα σας επιστρέψουμε τα χρήματα εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της απόδειξης αποστολής των Προϊόντων ή την ημερομηνία παραλαβής των Προϊόντων, συμπεριλαμβανομένου του κόστους παράδοσης των Προϊόντων σε εσάς.

Εκδίδουμε επιστροφές χρημάτων μέσω της μεθόδου πληρωμής που χρησιμοποιήσατε για την παραγγελία. Εάν θέλετε να ανταλλάξετε τα Προϊόντα σας αντί να σας χορηγηθεί επιστροφή χρημάτων, ανατρέξτε στην παρακάτω ενότητα.

ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΑ – ΑΛΛΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΜΕΓΕΘΟΣ/ΧΡΩΜΑ

Εάν θέλετε να ανταλλάξετε το Προϊόν σας με διαφορετικό μέγεθος ή χρώμα, ενημερώστε μας εντός 28 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του Προϊόντος. Ακολουθήστε την παραπάνω ενότητα σχετικά με την ακύρωση της παραγγελίας σας και, τη στιγμή που ακυρώνετε την παραγγελία σας, απλώς πείτε μας ότι θα θέλατε μια ανταλλαγή αντί να λάβετε επιστροφή χρημάτων.

Αν το μέγεθος/χρώμα που ζητήσατε ως ανταλλαγή δεν είναι διαθέσιμο, θα σας ενημερώσουμε και αντ' αυτού θα σας εκδώσουμε επιστροφή χρημάτων.

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΑΣ

Είναι σημαντικό να ακολουθούνται σωστά οι οδηγίες χρήσης και φροντίδας κάθε Προϊόντος.

Για τα ενδύματα, είναι σημαντικό οι οδηγίες πλύσης να ακολουθούνται ακριβώς όπως αναφέρεται στην ετικέτα. Κάθε ένδυμα υποβάλλεται σε ενδελεχή δοκιμή πλύσης και ελέγχεται η ποιότητα σε κάθε παρτίδα παραγωγής πριν αποχωρήσει από τον κατασκευαστή. Για τα αξεσουάρ, είναι σημαντικό να τηρούνται οι οδηγίες των κατασκευαστών σχετικά με τυχόν περιορισμούς χρήσης.

Αποτελεί δική σας ευθύνη να φροντίζετε εύλογα το Προϊόν που έχετε αγοράσει. Δεν φέρουμε ευθύνη απέναντί σας στο βαθμό που το πρόβλημα με το Προϊόν σας προκαλείται από τη λανθασμένη χρήση ή φροντίδα από εσάς.

Αντιλαμβανόμαστε όμως επίσης ότι μερικές φορές τα πράγματα δεν πάνε σύμφωνα με το σχέδιο. Εάν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το Προϊόν σας, επικοινωνήστε μαζί μας όπως περιγράφεται παρακάτω και θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε.

“Έλαβα ένα ελαττωματικό Προϊόν”

Αν πιστεύετε ότι το Προϊόν που λάβατε είναι ελαττωματικό, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας τηλεφωνικώς στο +44(0) 333 3212222 ή μέσω email στη διεύθυνση care@superdry.com. Η ομάδα θα σας ενημερώσει για το πώς να προχωρήσετε. Συμπεριλάβετε όσες περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε για το ελάττωμα.

“Έλαβα ένα λάθος Προϊόν στην παραγγελία μου”

Αν έχετε λάβει ένα λάθος Προϊόν στην παραγγελία σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας στη διεύθυνση care@superdry.com. Στη συνέχεια, θα σας ενημερώσουμε για το πώς θα προχωρήσουμε με την επιστροφή. Συμπεριλάβετε όσες περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε σχετικά με το λάθος στοιχείο.

“Ένα Προϊόν λείπει από την παραγγελία μου”

Μερικές φορές δεν στέλνουμε ταυτόχρονα όλα όσα παραγγείλατε, γι' αυτό ελέγξτε το σημείωμα συσκευασίας και στείλτε email για να δείτε αν κάποιο από τα στοιχεία της παραγγελίας σας θα φτάσει ξεχωριστά.

Εάν στο σημείωμα της συσκευασίας αναγράφεται ένα προϊόν το οποίο θα έπρεπε να βρίσκεται στο πακέτο σας, αλλά αυτό δεν υπάρχει, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας στη διεύθυνση care@superdry.com, η οποία θα προσπαθήσει να διορθώσει το λάθος το συντομότερο δυνατόν.

Η ΕΥΘΥΝΗ ΜΑΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΑΣ

Έχουμε λάβει όλα τα μέτρα προσοχής κατά την προετοιμασία του υλικού στον Δικτυακό Τόπο μας. Ωστόσο, το υλικό που εμφανίζεται στον Δικτυακό Τόπο μας παρέχεται χωρίς καμία εγγύηση, όρους ή άλλες εγγυήσεις ως προς την ακρίβεια ή την καταλληλότητά του για οποιονδήποτε συγκεκριμένο σκοπό. Αν παρατηρήσετε κάποιο πρόβλημα, μη διστάσετε να μας ενημερώσετε και θα δούμε αν μπορούμε να προσπαθήσουμε να το διορθώσουμε.

Εάν προκύψει ανάγκη, ενδέχεται να αναστείλουμε την πρόσβαση στον Δικτυακό Τόπο μας για τη διεξαγωγή εργασιών ρουτίνας ή έκτακτης ανάγκης. Δεν ευθυνόμαστε εάν για οποιονδήποτε λόγο ο Δικτυακός Τόπο μας δεν είναι διαθέσιμος. Δεν θα είμαστε υπεύθυνοι απέναντί σας για τυχόν σφάλματα ή παραλείψεις ή τεχνικά προβλήματα που ενδέχεται να αντιμετωπίσετε, ή για οποιαδήποτε χρήση του υλικού στον Δικτυακό Τόπο, τυχόν ιστοσελίδων που συνδέονται με αυτόν ή οποιουδήποτε υλικού που έχει αναρτηθεί σε αυτόν.

Εάν παραβιάζουμε αυτούς τους Ο&Π, θα είμαστε υπεύθυνοι μόνο για τυχόν απώλειες που θα υποστείτε ως αποτέλεσμα, στο βαθμό που αποτελούν προβλέψιμη συνέπεια και για τους δυο μας κατά τη στιγμή που παραγγέλνετε το σχετικό Προϊόν ή όταν χρησιμοποιείτε με άλλον τρόπο τον Δικτυακό Τόπο.

Η συνολική ευθύνη μας προς εσάς σε σχέση με μια παραγγελία που έχετε υποβάλει για ένα Προϊόν θα περιορίζεται στο ποσό που πληρώσατε για το Προϊόν.

Αυτοί οι περιορισμοί και οι εξαιρέσεις δεν επηρεάζουν τα νόμιμα δικαιώματά σας και ισχύουν μόνο στον βαθμό που επιτρέπεται από την ισχύουσα νομοθεσία. Τίποτα σε αυτούς τους Ο&Π δεν περιορίζει την ευθύνη μας για σωματικό τραυματισμό ή θάνατο που προκαλείται από αμέλεια μας.

Επειδή πουλάμε Προϊόντα για προσωπική χρήση μόνο, η ευθύνη μας προς εσάς δεν θα περιλαμβάνει για κανένα λόγο επιχειρηματικές απώλειες, όπως χαμένα δεδομένα, χαμένα κέρδη, χαμένες πωλήσεις ή διακοπή εργασιών.

ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΤΟΠΟΥ ΑΠΟ ΕΣΑΣ

Πνευματική ιδιοκτησία

Το “superdry” είναι σήμα κατατεθέν της DKH Retail Limited (που εμπορεύεται ως Laundry Athletics), μέλος του ομίλου εταιρειών μας. Μέλη του ομίλου εταιρειών μας είναι οι ιδιοκτήτες ή οι δικαιοδόχοι όλων των εμπορικών σημάτων και όλων των άλλων σημάτων, εμπορικών επωνυμιών, ονομάτων προϊόντων, επιχειρηματικών επωνυμιών, εικονογραφήσεων, εικόνων, λογότυπων, καταχωρημένων ή μη καταχωρημένων σχεδίων, πνευματικών δικαιωμάτων και άλλων δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας που εμφανίζονται στον Δικτυακό Τόπο μας.

Έχετε άδεια χρήσης του υλικού στον Δικτυακό Τόπο σε πολύ περιορισμένη βάση: απλώς για να χρησιμοποιήσετε τον Δικτυακό Τόπο όπως προβλέπεται και σύμφωνα με αυτούς τους Ο&Π για προσωπική, μη εμπορική χρήση. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο! Δεν μπορείτε άλλως να αντιγράψετε, να αναπαραγάγετε, να αναδημοσιεύσετε, να κατεβάσετε, να δημοσιεύσετε, να μεταδώσετε, να καταστήσετε διαθέσιμο στο κοινό ή να χρησιμοποιήσετε με άλλο τρόπο οποιοδήποτε τμήμα του Δικτυακού Τόπου μας.

Υποβολή κριτικών και ανάρτηση στο ιστολόγιό μας – διατηρήστε το νόμιμο, διατηρήστε το φιλικό, διατηρήστε το καθαρό!

Οι κανονισμοί

Ορισμένες περιοχές του Δικτυακού Τόπου σάς επιτρέπουν να εισάγετε περιεχόμενο. Θέλουμε όλοι οι χρήστες του Δικτυακού Τόπου να έχουν καλή εμπειρία, γι' αυτό διαβεβαιώνετε ότι το περιεχόμενό σας (“Περιεχόμενο") δεν θα:

  • περιέχει τυχόν υλικό που είναι δυσφημιστικό για οποιοδήποτε πρόσωπο, άσεμνο, προσβλητικό, γεμάτο μίσος ή εμπρηστικό,
  • προωθεί υλικό με γυμνό, βία ή διακρίσεις λόγω φυλής, φύλου, θρησκείας, εθνικότητας, αναπηρίας, γενετήσιου προσανατολισμού ή ηλικίας,
  • παραβιάζει δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας, δικαιώματα βάσης δεδομένων ή εμπορικά σήματα ή οποιαδήποτε άλλα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας οποιουδήποτε άλλου προσώπου,
  • απειλεί, κακοποιεί ή παραβιάζει το ιδιωτικό απόρρητο κάποιου άλλου ή προκαλεί ενόχληση, ταλαιπωρία ή περιττό άγχος ή είναι πιθανό να παρενοχλεί, αναστατώνει, ντροπιάζει, πανικοβάλλει ή ενοχλεί οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο,
  • χρησιμοποιείται για την μίμηση οποιουδήποτε προσώπου ή για την παραπλάνηση της ταυτότητάς σας ή της σχέσης σας με οποιοδήποτε πρόσωπο ή για να δίνει την εντύπωση ότι προέρχεται από εμάς, εάν δεν ισχύει αυτό, ή
  • χρησιμοποιείται για τη μετάδοση ή την προμήθεια της αποστολής οποιουδήποτε μη ζητηθέντος ή μη εξουσιοδοτημένου διαφημιστικού ή προωθητικού υλικού.

Ποιος είναι ο κάτοχος του περιεχομένου που έχει αναρτηθεί

Υποβάλλοντας Περιεχόμενο, μας παραχωρείτε (σε εμάς και τον όμιλο εταιρειών μας) μια διαρκή, άνευ δικαιωμάτων εκμετάλλευσης, μη αποκλειστική, αμετάκλητη άδεια αναπαραγωγής, τροποποίησης, μετάφρασης, διάθεσης, διανομής και υποαδειοδότησης του Περιεχομένου, εν όλω ή εν μέρει και σε οποιαδήποτε μορφή, συμπεριλαμβανομένων για σκοπούς μάρκετινγκ στα δικά μας υλικά και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Οι ευθύνες σας

Θα είστε υπεύθυνοι για όλες τις ζημίες, τα έξοδα και τις δαπάνες που εύλογα θα υποστούμε, όλες τις ζημίες που θα μας επιδικαστούν από δικαστήριο και όλα τα ποσά που θα καταβληθούν από εμάς ως αποτέλεσμα οιουδήποτε διακανονισμού συμφωνηθεί από εμάς λόγω:

  • οιασδήποτε αξίωσης τρίτου ότι το Περιεχόμενό σας είναι δυσφημιστικό, προσβλητικό ή υβριστικό ή άσεμνης ή πορνογραφικής φύσης, ή είναι παράνομο ή παραβιάζει την ισχύουσα νομοθεσία, κανονισμό ή κώδικα πρακτικής,
  • οιασδήποτε αξίωσης τρίτου μέρους ότι το Περιεχόμενό σας παραβιάζει τα πνευματικά δικαιώματα του εν λόγω τρίτου ή άλλα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας, και
  • οιασδήποτε αξίωσης από οποιονδήποτε τρίτο ότι το Περιεχόμενό σας παραβιάζει οποιαδήποτε δικαιώματα εμπιστευτικότητας ή απορρήτου.

Αφαίρεση Περιεχομένου

Διατηρούμε το δικαίωμα να αρνηθούμε να δημοσιεύσουμε Περιεχόμενο στον Δικτυακό Τόπο ή να αφαιρέσουμε Περιεχόμενο που έχει ήδη αναρτηθεί στον Δικτυακό Τόπο, αν και δεν περιορίζουμε ενεργά το περιεχόμενο που έχει αναρτηθεί.

Δεν πρέπει να προσπαθήσετε να δημοσιεύσετε εκ νέου Περιεχόμενο που έχουμε αρνηθεί να δημοσιεύσουμε στον Δικτυακό Τόπο ή που έχουμε αφαιρέσει στο παρελθόν από τον Δικτυακό Τόπο.

Ιοί, χακάρισμα, εξαγωγή δεδομένων (scraping)

Δεν πρέπει να κάνετε κατάχρηση του Δικτυακού Τόπου μας εισάγοντας εν γνώσει σας ιούς, trojans ("δούρειους ίππους"), worms ("ηλεκτρονικά σκουλήκια"), λογικές βόμβες, καταγραφείς πληκτρολόγησης, spyware, adware ή άλλο υλικό που είναι κακόβουλο ή τεχνολογικά επιβλαβές. Δεν πρέπει να επιχειρήσετε να αποκτήσετε μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση στον Δικτυακό Τόπο μας, στον διακομιστή στον οποίο είναι αποθηκευμένος ο Δικτυακός Τόπος μας ή σε οποιονδήποτε διακομιστή, υπολογιστή ή βάση δεδομένων που είναι συνδεδεμένη στον Δικτυακό Τόπο μας. Δεν πρέπει να επιτίθεστε στον Δικτυακό Τόπο μας μέσω μιας επίθεσης άρνησης υπηρεσιών ή μιας κατανεμημένης επίθεσης άρνησης υπηρεσιών.

Παραβιάζοντας αυτή τη διάταξη, μπορεί να διαπράξετε ποινικό αδίκημα σύμφωνα με τον Νόμο του 2001 περί Ποινικής Δικαιοσύνης (Αδικήματα Κλοπής και Απάτης). Θα αναφέρουμε οποιαδήποτε τέτοια παραβίαση στις αρμόδιες αρχές επιβολής του νόμου και θα συνεργαστούμε με αυτές τις αρχές αποκαλύπτοντας την ταυτότητά σας σε αυτές. Σε περίπτωση τέτοιας παραβίασης, το δικαίωμά σας να χρησιμοποιήσετε τον Δικτυακό Τόπο μας θα παύει αμέσως.

Επιπλέον, δεν επιτρέπουμε ρητώς κανενός είδους τεχνολογία συλλογής δεδομένων για εξαγωγή δεδομένων ("scrape") από τον Δικτυακό Τόπο μας για οποιονδήποτε λόγο.

ΓΕΝΙΚΑ

Υπηρεσίες τρίτων

Κατά καιρούς, ενδέχεται να διαθέτουμε μέσω του Δικτυακού Τόπου μας ορισμένες υπηρεσίες που παρέχονται από τρίτους. Για να αποκτήσετε πρόσβαση σε αυτές τις υπηρεσίες, πρέπει να εγγραφείτε σε αυτούς τους τρίτους και να τους συναλλαχθείτε άμεσα μαζί τους.

Δεν έχουμε κανέναν έλεγχο επί του περιεχομένου αυτών των ιστοτόπων τρίτων ή επί της απόδοσης αυτών των υπηρεσιών. Συνεπώς, χρησιμοποιείτε αυτές τις υπηρεσίες με δική σας ευθύνη και δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη γι' αυτές ή για οιαδήποτε απώλεια ή ζημία τυχόν προκύψει από τη χρήση τους από εσάς.

Συμβάντα εκτός του ελέγχου μας

Δεν θα είμαστε υπεύθυνοι για οποιαδήποτε αδυναμία εκπλήρωσης ή καθυστέρηση εκτέλεσης οποιασδήποτε από τις υποχρεώσεις μας προς εσάς, η οποία προκαλείται από συμβάντα που δεν υπόκεινται στον εύλογο έλεγχό μας, συμπεριλαμβανομένων θεομηνιών, πυρκαγιών, πλημμυρών, δυσμενών καιρικών συνθηκών, εκρήξεων, πολέμου, τρομοκρατικών ενεργειών, εργασιακών διενέξεων ή ενεργειών της τοπικής ή κεντρικής κυβέρνησης ή άλλων αρμόδιων αρχών.

Διαχωρισιμότητα

Εάν κάποιος από αυτούς τους όρους και προϋποθέσεις κριθεί άκυρος, οι υπόλοιποι όροι και προϋποθέσεις εξακολουθούν να ισχύουν στο μέγιστο βαθμό που επιτρέπεται από το νόμο.

Συνολική συμφωνία

Αυτοί οι Ο&Π περιέχουν ολόκληρη τη συμφωνία μεταξύ μας σχετικά με την προμήθεια Προϊόντων ή/και τη χρήση του Δικτυακού μας Τόπου από εσάς. Κανένας πρόσθετος όρος ή προϋπόθεση που ζητήσατε ή κοινοποιήσατε με οιονδήποτε τρόπο δεν θα αποτελέσει μέρος της σύμβασής μας είτε γίνει δεκτός είτε όχι από υπάλληλό μας.

Το δικαίωμά μας να τροποποιούμε τους παρόντες Ο&Π

Κατά καιρούς, ενδέχεται να αναθεωρούμε και να τροποποιούμε αυτούς τους Ο&Π. Θα υπόκεισθε στους όρους και προϋποθέσεις που ισχύουν τη στιγμή που παραγγέλνετε Προϊόντα από εμάς ή άλλως χρησιμοποιείτε τον Δικτυακό Τόπο.

Δίκαιο και δικαιοδοσία

Οι παρόντες Ο&Π υπόκεινται στην ελληνική νομοθεσία. Θα προσπαθούμε να επιλύουμε τυχόν διαφωνίες γρήγορα και αποτελεσματικά. Εάν δεν είστε ικανοποιημένοι με τον τρόπο που αντιμετωπίζουμε οποιαδήποτε διαφωνία και θέλετε να κινηθείτε δικαστικά, πρέπει να το κάνετε στην Ελλάδα.

Πολιτική Παράπονων

Διαδικασία Παράπονων Superdry

Αν δεν είστε ικανοποιημένοι με την αγορά σας, μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν, σύμφωνα με την πολιτική επιστροφών μας. Εάν δεν είστε ικανοποιημένοι με την απάντηση που λαμβάνετε ή οτιδήποτε άλλο σχετικά με την εμπειρία σας με τη Superdry, μπορείτε να επικοινωνήσετε απευθείας με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας μέσω τηλεφώνου στο 0333 3212222 3212222 ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση care@superdry.com.

Μόλις η ομάδα μας εξυπηρέτησης πελατών λάβει το παράπονό σας, θα το επιβεβαιώσουμε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εντός 24 εργάσιμων ωρών, οπότε, αν λάβουμε το παράπονό σας στις 5 μ.μ. την Παρασκευή, θα λάβετε μια επιβεβαίωση μέχρι τις 5 μ.μ. την επόμενη Δευτέρα.

Εάν το θέμα σας είναι απλό, θα επικοινωνήσουμε με μια επίλυση εντός 72 εργάσιμων ωρών από την αποστολή της επιβεβαίωσης προς εσάς.

Εάν έχετε την αίσθηση ότι το παράπονό σας δεν έχει διευθετηθεί πλήρως μετά την τελική απάντηση από την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας, παρακαλούμε να ενημερώσετε την ομάδα της εξυπηρέτησης πελατών μας, η οποία θα προωθήσει το παράπονό σας στην ομάδα μας παραπόνων. Η ομάδα παραπόνων θα ασχοληθεί με το παράπονό σας σύμφωνα με τα χρονοδιαγράμματα που ορίζονται παραπάνω.

Εάν εξακολουθείτε να είστε δυσαρεστημένοι με την επίλυση και έχετε πραγματοποιήσει αγορά σε κατάστημα, μπορείτε να επικοινωνήσετε με έναν πιστοποιημένο εναλλακτικό πάροχο επίλυσης διαφορών για να σας βοηθήσει να διαπραγματευτείτε μια λύση μαζί μας και θα συνεργαστούμε πλήρως με αυτή τη διαδικασία. Οι ακόλουθοι πάροχοι μπορούν να παρέχουν εναλλακτικές υπηρεσίες επίλυσης διαφορών:

ProviderWebsite
Pro Mediate UK Limitedwww.promediate.co.uk
Ο Διαµεσολαβητής Λιανικήςwww.theretailombudsman.org.uk
Διαμεσολαβητής Επίλυσης Διαφορώνwww.ombudsman-services.org
NetNeutrals EU Limitedwww.netneutrals.com

Εάν έχετε πραγματοποιήσει αγορά από εμάς στο διαδίκτυο και εξακολουθείτε να είστε δυσαρεστημένοι με την επίλυση, μπορείτε να υποβάλετε τη διαφωνία σας για εναλλακτική επίλυση διαφορών στο διαδίκτυο εδώ:

http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Πίστωση Πελάτη - Όροι και Προϋποθέσεις

Όροι & Προϋποθέσεις χρήσης της πίστωσης:

Εάν εφαρμόστηκε πίστωση ή προσφορά πίστωσης στον λογαριασμό σας, να γνωρίζετε τα εξής:

  • Η πίστωση Superdry ("Εμείς", "Εμάς", "Δική μας") είναι εξαργυρώσιμη έναντι οιουδήποτε εμπορεύματός μας στο διαδίκτυο στη διεύθυνση http://www.superdry.gr
  • Η πίστωση μπορεί να εξαργυρωθεί μόνο με καταχωρημένη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ως εκ τούτου θα πρέπει να δημιουργηθεί λογαριασμός.
  • Η πίστωση είναι μη μεταβιβάσιμη, μη ανταλλάξιμη, μη επιστρεπτέα και δεν μπορεί να ανταλλαχθεί με μετρητά.
  • Η αξία της πίστωσης στο λογαριασμό θα αφαιρείται αυτόματα κατά την πληρωμή και θα εμφανίζεται στην επιβεβαίωση της παραγγελίας και στο παραστατικό.
  • Εάν η αξία των αγαθών υπερβαίνει την πιστωτική αξία που φορτώνεται στον λογαριασμό σας, το υπόλοιπο πρέπει να καταβληθεί χρησιμοποιώντας άλλη μέθοδο πληρωμής.
  • Η πίστωση είναι διαθέσιμη μόνο για περιορισμένο χρονικό διάστημα. Εάν η πίστωση δεν χρησιμοποιηθεί εντός του καθορισμένου χρονικού πλαισίου, η πίστωση θα λήξει.
  • Η πίστωση είναι διαθέσιμη μόνο για ηλεκτρονικές παραγγελίες και δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε αγορές σε καταστήματα, συμπεριλαμβανομένων των παραγγελιών Kiosk.
  • Η πίστωση δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αγορά Δωροεπιταγών.
  • Η πίστωση μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τις περισσότερες αγορές, αν και ορισμένες φορές μπορεί να ισχύουν εξαιρέσεις και διατηρούμε το δικαίωμα να τις τροποποιούμε καθ' οιονδήποτε χρόνο.
  • Αν επιθυμείτε να επιστρέψετε τα εμπορεύματα που αγοράσατε χρησιμοποιώντας την πίστωσή σας, μπορείτε να το κάνετε με την επιφύλαξη της πολιτικής επιστροφών που μπορείτε να βρείτε εδώ.
  • Αν πραγματοποιηθεί επιστροφή χρημάτων για οποιαδήποτε αγορά χρησιμοποιώντας πίστωση σε συνδυασμό με άλλη μέθοδο πληρωμής και το συνολικό ποσό που πρέπει να επιστραφεί είναι μεγαλύτερο από αυτό που καταβλήθηκε αρχικά με τη χρήση της πίστωσής σας, τότε οποιοδήποτε ανεξόφλητο υπόλοιπο θα επιστρέφεται με την αρχική μέθοδο πληρωμής (χρεωστική/πιστωτική κάρτα ή μετρητά).

20% έκπτωση σε όλα

20% έκπτωση σε όλα

Η παρούσα προσφορά ισχύει για αγορές που πραγματοποιούνται στο διαδίκτυο στο superdry.gr κατά τη διάρκεια των ημερομηνιών που αναφέρονται μόνο στην προσφορά. Εισαγάγετε τον κωδικό έκπτωσης BLACK20 κατά την πληρωμή. Αυτή η προσφορά δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε συνδυασμό με καμία άλλη προσφορά ή έκπτωση ή για την αγορά καρτών δώρου. Μόνο οικιακές ποσότητες. Για οποιαδήποτε επιστροφή χρημάτων θα λαμβάνεται υπόψη η έκπτωση που έχει ληφθεί. Η Superdry διατηρεί το δικαίωμα απόσυρσης ή αλλαγής των παρόντων όρων και προϋποθέσεων κατόπιν εύλογης ειδοποίησης. Δεν επηρεάζονται τα νόμιμα δικαιώματά σας. Ισχύει: 19/11/18 έως 26/11/18.

Επιστροφή στην κορυφή